14 Şubat 2012 Salı

Canım Kenan'cım

Beş seneyi aşkın bir zamandır yürüttüğümüz evliliğimizin pek çok gününe gösterdiğin 'sevgililer günü'  özeni için sana ne kadar teşekkür etsem az. Bir ilişki formu olarak evliliği sevgililikten ayıran bütün o klişelerden uzak duruşun ama bir koca ve baba olarak fazlasıyla yerine getirdiğin sorumluluklarınla gazete sayfalarında hala tartışılan 'ideal koca'nın bence en güzel örneğisin.
Elinden gelenin en iyisini yapacağına olan inancımı hiç kırmadığın için, yapmak istediğim şeylere gösterdiğin saygı ve verdiğin destek için, bitmek bilmeyen hayat enerjin, paylaşımcı yüreğin, insanı istemek zorunda bırakmayan ince düşüncelerin ve evimize getirdiğin huzur için, düğüne dans dersi almayı kendin önerebildiğin, alışveriş yaparken bana uygun bir şeyler bulduğundaki heyecanın için, hastalandığımda çok iyi baktığın ve hiç bir doktor randevuma yanlız gitmediğim için, beni sevdiğin için ve sevmenin bütün gereklerini yerine getirdiğin için.....
Ve bunların hepsini daha da değerli kılan kızımız için sana çooook teşekkür ederim. 
Daha nice yılları sağlık ve huzur içinde, tüm sevdiklerimizle 'sevgililer günü' tadında geçirebilmek ümidiyle ...
SENİ SEVİYORUM

1 yorum:

  1. Canim benim, allah mutlulugunuzu daim etsin. Sen her turlu mutlulugu hak ediyorsun. Opuyorum sizi.
    Asu

    YanıtlaSil