Bir beyaz eşya üreticisi için "dayanıklılık" mesajını hedef kitlesiyle böyle bir yakınlık kurarak ve daha da önemlisi hikayeye bu kadar başarılı bir şekilde yerleştirerek verebilen çalışma bence çok başarılı bir çalışmadır.
Aynı firmanın "O tabak bitecek." ve "Anne Niçin Baktın Bana Öyle Kılavuzu " çalışmalarını da sıcak, keyifli ve yakın bulmakla beraber biraz uzun olduklarını ve firmanın ürün adına mesajını yukarıdaki çalışmadaki kadar başarıyla iletemediklerini düşünüyorum. Bu noktada "Her reklam direk bir mesaj iletmeli midir? "sorusu karşımıza çıkıyor. Tabii ki hayır. Ama ben işin sırrının, ürünle ilgili mesajı bir hikayeye yukarıdaki örnekte olduğu gibi başarıyla yerleştirebilmek hatta mesajı hikaye edebilmek olduğuna inananlardanım. Öyle ya da böyle Profilo istikrarlı bir çalışma ile kendisini annelerin markası olarak konumlandırmayı hedeflemiş ve bu yolda emin adımlarla yürüyor.
Bu arada yeri gelmişken kesinlikle bir eleştiri maksadı olmaksızın sizlerle "O tabak bitecek" çalışmasının tahmini esin kaynağınıda paylaşmak isterim. " The Mom Song " .. Anne her dilde anne ...
Isen aglattin beni.. En son sarki da son noktayi koydu.
YanıtlaSilBak ben yaptim sen yapma, seninki daha kucuk bari seninki kurtulsun. Bu cocuklar soylemeden de yapmayi biliyorlar aslinda. Surekli yap yap yap dedikce yapmamaya basliyorlar. Bizimkinde ve daha da fazlasini, asagiki komsunun Dilarasinda goruyoruz. Aman isen kendini tekrarlarken bulma.
Bu arada sarki muhtesem, nereden buldun onu!!
Cok optum seni ve kuzucugu.
Anlaşılan markada bende seni yakalamayı başarmışız ::) Peki bu çalışmalar satın alma esnasında senin marka seçımini etkiler mi?
YanıtlaSil