20 Mart 2012 Salı

Kalk Ve Kendi Hayatını Yaşa

Televizyonun doğası gereği kişilere sunduğu alternatif seyirci olmaktır; başkalarının hayatlarına, dünyada olup bitenlere, karşılaşmalara, vahşi hayata, büyük sevdalara seyirci olmaya davet eder bizi. O bizleri güvenli ve konforlu koltuklarımızda bize ait olmayan hayatlara doğru bir yolculuğa çıkarmakla görevlidir . Bu yaşamaktan daha kolay, güvenli ve ucuz alternatif kısa sürede hepimizi etkisi altına almış, çok uzun yıllardır yaşamımızın önemli bir kısmını ' seyretmeye ' ayırışken Puma' nın ' Yaşa ' temalı reklam kampanyası gerçekten çok hoşuma gitti. Puma bu kampanyasında genç nesli televizyon karşısından kaldırmayı hedeflemiş. Gerçi televizyon reklamı olarak düşünüldüğünde ilk anda bindiği dalı kesen bir yaklaşım gibi gözükse de reklamı yapılan ürünün özellikleri göz önüne alındığında çok başarılı bir tema yakalandığı söylenebilir. Ayrıca yalnızlık ve obezite sorunları ile boğuşan ülkede televizyonun başından kalkmaya yapılan bu çağrı bir sosyal sorumluluk projesi olarak bile değerlendirilebilir. Çalışmanın iki farklı soundtrack versiyonu hazırlanmış.
"Kanallar arasında sörf yapmak bir spor değildir ". Gelen baharla beraber daha çok yaşayıp daha az seyredeceğimizi umuyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder