Local Uygulamalar Markalar İçin Kaçırılmaması Gereken Yakınlaşma Fırsatları Yaratır.
Temmuz ayının biri bilmediğim
bir nedenle Quebec'de taşınmak için en çok tercih
edilen günmüş ve doğal
olarak yılın bu dönemde taşınma sırasında çok kullanılan
belli başlı
malzelerin temininde de bir sıkıntı yaşanırmış.
IKEA kendisi içinde son derece önemli olan bu dönemde yaratıcı olduğu
kadar faydalı bir reklam kampanyası ile Quebec sokaklarında yerini almış...
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEglBRTkzjy9Jf4qlXJ0BibTICU2p4WrlgXFYXhx_fv1IxtfReaHGAlQj1Q5y7nTFSiDIOAGFRlZcn_MYH1hqIUCtpv7n7gT8Cu1O84qT4aRe389NdmG67UcJo1btWiv1eK6_4v9GRruGmZW/s320/ikea-moving-day-4-1.jpg)
Eğlenceli sloganlar, indirim
kuponları, taşınmaya
ilişkin
pratik öneriler hatta akşam yemeği hediyeleri ile süslenmiş yüzlerce karton kutu IKEA panolarında ihtiyacı olanların kullanımına sunulmuş.
Müşterisi ile yakınlaşma
fırsatını başarı
ile değerlendiren
bu kampanya ile IKEA North American
Gold Effie ödülünü kazanmıştır.
Artık devir “reklam
kokmayan” yaratıcı çalışmaların, hedef kitlesi ile
yakınlaşma
fırsatlarını başarı
ile değerlendirebilen
markaların devridir.Bu tip uygulamaların ülkemizde de hak
ettiği değeri göreceğine yürekten inanıyorum. Ben yine “glocal” bir yaklaşımla
neden markalarımız bölgelerin özelliklerine göre özenle belirlenmiş zamanlarda
, iyi düşünülmüş kampanyalarla kitlesi ile yakınlaşma fırsatları değerlendirmesin
diyorum. Markalarımızı bu yönde cesaretlendirmek, yaratıcı alternatifler
sunmakta iletişimcilerin görevi değil mi ? Öyleyse ...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder